4 Temmuz 2016 Pazartesi

Clash Royale Buz Büyücü Destesi / Arena 5 ve Üstü

Clash Royale Buz Büyücü Destesi


Evet arkadaşlar bu yazımda sizlere buz büyücüsü destesini paylaşacağım. Tahta sandıktan buz büyücüsü çıkarmış birisi olarak internette onlarca sitede buz büyücüsü destesi aradım ve zor da olsa yabancı bir sitede gayet iyi bir buz büyücü destesi buldum. Hiç uzatmadan direk başlayalım..



PrensŞövalyeOklarGoblinler
prince.pngknight.pngarrows.pnggoblins.png
BarbarlarBüyücüBuz BüyücüsüP.E.K.K.A
barbarians.pngwizard.pngice_wizard.pngPEKKA.png
Deste son gelen güncellemelerdeki dengelemelere göre hazırlanmış. Arena 5'teki oyuncular için gayet iyi bir deste şahsen ben bu desteyi kullanıyorum ve gayet memnnum. Şimdi olabilecek değişikliklere geçeyim.

Bana kalırsa Şövalye yerine Alev Topu veya Felaket Kulesi almanız daha uygun olacaktır fakat ben sadece okla idare ediyorum derseniz sizin tercihiniz. Ama son gelen güncellemelerden sonra dev-bombacı ikililerinide göz önüne alırsak felaket kulesi kullanmak daha etkili olacaktır. 

Saldırılarınızda mümkün oldukça buz büyücüsü ve büyücü ikilisini yan yana tutun . Verecekleri hasar ciddi anlamda süper. Sadece ikisini salsanız , kuleyi buz büyücüsü tanklarsa muhtemelen 1000'e yakın hasar verebilirsiniz.

P.E.K.K.A'yı x2 iksir devreye girdiğinde oyuna sürün. Bizim için gayet önemli bir koz. Arkasına buz büyücüsü ve daha sonra büyücüyü salıp diğer taç kulesine yönelin. Böylelikle rakibinizin elbet bir taraftan açık verdiğini göreceksiniz.

Oyun başlarında P.E.K.K.A kullanacağım diyorsanız arkasına büyücü değilde buz büyücüsü salın aksi halde yükser iksir harcayıp ters köşeye düşebilirsiniz.

1 hafta içinde bu deste ile 3 oyun atıp bloğuma yükleyeceğim. Deneyen arkadaşlar yorumlarsa sevinirim. Herkese iyi oyunlar , bol şanslar...



Show comments
Hide comments

6 yorum:

  1. Deste güzel ve öğrenmesi rahat

    YanıtlaSil
  2. Güzel deste kesinlikle denenmeli

    YanıtlaSil
  3. Deste cok iyi

    YanıtlaSil
  4. Gercekten guzel bi deste sevdim ama adamda yildirim olursa pekka buz buyucusu ve buyucu ye atarsa onu destenin anlami kalmiyor yildirim olmassa ama ciddi anlamda mukemmel deste hazirlamissin bunu oynuyorum mukemmel bence

    YanıtlaSil
  5. Destede barbar yerine kara prens,ok yerine çarpma ve şövalye yerine felaket kulesi koydum. 3 taç alıp duruyorum. Harika ötesi bir deste.

    YanıtlaSil
  6. Desteyi yaparken bakmıyordun heralde ?

    YanıtlaSil