26 Temmuz 2016 Salı

Kota Olmadan Film ve Video İzleme

Kotasız HD Video ve Film İzleme


Akk'niz doldu fakat film izlemek istiyorsunuz ancak pixelleri saymaktan başka bir şey yapamıyorsunuz. O zaman çözüm basit. Bu yazımın sonunda kotanız az bile olsa HD film ve video izleyebileceksiniz. Peki nasıl ? Şöyle ; bu işlemleri rabb.it adlı site üzerinden gerçekleştireceğiz. Bu site kullanıcılarına daha iyi ve hızlı hizmet vermek için hızlı bir vps kullanıyorlar. Bizde bu site üzerinden donmadan , keyfini çıkara çıkara , HD film , video izleyebiliyoruz. Öncelikle belirtmek isterim ki normal bir sitede HD bir film izlerken 750 mb internetiniz gidiyorsa bu site üzerinden de 750 mb gidecektir. Bu site tamamen Akk'si dolmuş veya interneti az çeken kullanıcılar için faydalı olacaktır. Peki nasıl kullanılır ?

Adım 1 : İlk olarak siteye gidiyoruz. Siteye gitmek için buraya tıklayın ve ardından reklamı geç diyerek siteye erişin.

Adım 2 : Siteye girdik şimdi sıra üye olmada. Sign-up diyerek üye olun ve e-postanızı onaylayın.


Adım 3 : Karşınıza 3 seçenek çıkacak , bunlardan let's video chat'i seçin.



Adım 4 : Tekrar karşınıza gelen 3 seçenekten Decide what to watch'a tıklayın.



Adım 5 : Girmek istediğiniz sitenin linkini yapıştırın ve go butonuna tıklayın.



Adım 6 : HD yapmak için önce LD'ye sonra High Definition'a tıklayın.

tüm işlemler bu kadar. Böylelikle hız sorunu olmadan istediğiniz çözünürlükte videolar izleyebilir ; dizi , film ve videoların tadını çıkarabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder