23 Temmuz 2016 Cumartesi

Başkasının Whatsapp Mesajlarını Okuma

Başkasının Whatsapp Konuşmalarını Okuma


Başkasının Whatsapp mesajlarını nasıl okurum ? diyorsanız tam olarak doğru yerdesiniz. Bu yazının sonunda çevrenizdeki herhangi birinin Whatsapp konuşmalarını programsız okuyabileceksiniz. Hiç bir sorun çıkmaması için 4 adımı eksiksiz olarak yapmanız gerekmekte. Hemen adımlara geçelim.

Adım 1 : İlk olarak Whatsapp konuşmalarını okuyacağımız kişiyi belirliyoruz ve bu kişi telefonunu 2 saniyeliğine kullanabileceğimiz bir kişi olmalı.

Adım 2 : Kendi cep telefonumuzdan , tabletimizden veya bilgisayarımızdan Whatsapp Web'e giriş yapıyoruz. Whatsapp Web'e gitmek için tıklayınız

Adım 3 : Whatsapp'ına sızacağımız kişinin telefonunu 2 saniyeliğine alıp Whatsapp uygulamasına giriyoruz ve sırasıyla Ayarlar>>Whatsapp Web'e giriş yapıyoruz. 

Adım 4 : Arkadaşınızın telefonundan Whatsapp Web'e giriş yaptığınız aygıttaki QR kodunu okutuyorsunuz.

4 adımın sonunda başkasının whatsapp konuşmalarını okuyabilir , başkalarına mesaj atabilir , konuşmaları silebilir , durum değişebilirsiniz. Kısacası telefon üzerinden yapılabilecek tüm etkinlikleri kendi aygıtınızdan kontrol edebileceksiniz. Bu işlem sadece arkadaşınızın internet erişimi olduğu sürece devam eder. Ayrıca kendi aygıtınızdan Whatsapp Web'ten çıkış yaparsanız adım 3'e tekrar dönmeniz gerekmekte.

Whatsapp konuşmalarına programsız erişme yazım bu kadar. Kişilerin özel hayatına izinsiz erişmek suçtur. Oluşabilecek durumlardan dolayı sorumluluk bana ait değildir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder