19 Temmuz 2016 Salı

7 Adımda Daha iyi League of Legends Oynama

League of Legends Püf Noktaları


Malumunuz Türkiye sunucusunda Bronz arkadaşlarımız çoğunlukta. Bende onlara yönelik bir yazı yazmayı düşündüm ve sonunda yazmaya karar verdim. Bunları okumanız sizi Faker yapmaz ki sadece okuyarak bir yere gelemeyeceğinizi zaten biliyorsunuz. Sürekli pratiklerle oyun deneyiminizi artırmaya yönelik bir yazı olacak. Kendim dört dörtlük bir oyuncu değilim arkadaşlar , Şampiyonluk liginde de değilim , bu yazıları yazmak için Elmas ligden arkadaşımla ufak bir muhabbet edip , konuları biraz daha açtım. Başta Bronz lig olarak belirtsemde her ligden oyuncular için faydalı bilgiler olacağını düşünüyorum. Fakat Ustalık ligi oyuncusu gelipte bunu okursa çok ironik olur sanırım :). 2-3 egoist oyuncunun gelip yazımı yorumlarıyla kirleteceğini düşündüğümden bu yazımı yorumlara kapalı şekilde paylaşacağım. Neyse artık konumuza giriş yapabiliriz ;

ADIM 1 : OYUN KOŞULLARI
Aslında bu adımı bir çok alt dallara ayırabiliriz fakat oyunu oynadığınız ortam(internet cafe , ev , herhangi bir yer) ve sistem olarak incelemek sanırım daha doğru olacaktır. Şöyle ki kötü bir bilgisayar sizlere kötü oyun deneyimi sunacağından bu bilgisayar ile iyi oyunlar sergilemeniz pek mümkün olmayacaktır. Size demiyorum ki gidip 4500-5000TL'lik bilgisayarlar toplayın. Mevcut bilgisayarınızı gözden geçirin , yakında bloğumda paylaşacağım ayarları uygulayıp sistem performansını artırın.

ADIM 2 : OYUN ORTAMI
Bu bir gerçek ki bu oyuna başladığımız ilk gün hepimiz kötü oyunculardık. Bu adımdaki yazılarımı çift taraflı düşünmenizi öneririm. Hem sizin davranışlarınız , hem de diğer oyuncuların size olan tutumu olarak değerlendirelim. Bu bir oyun ve bir kazanan bir de kaybeden olacak haliyle. Ne gerek var birbirinize hakaret etmeye ki birine hakaret etmek yerine oyuna odaklansanız belki de oyunun gidişatını değiştireceksiniz. Zaten sizin ettiğiniz hakaret sadece bir oyuncuya zarar vermek yerine tüm takıma zarar veriyor. Bir kere oyuna odaklanamıyorsunuz. Küfürü , hakareti bir kenera bırakın. Takım arkadaşınızın kötü hareketlerinde motive edici olun ki çaba göstersin. Aynı şekilde size hakaret ediliyorsa susturun geçin , zaten sizin onları susturduğunuzu anladıklarında kendi kendilerine konuşacak kadar boş oyuncular değillerdir.

ADIM 3 : PRATİK
Oynayın, oynayın, oynayın. Oynamadan öğrenemezsiniz. Sürekli farklı şeyler deneyin. Sürekli işte "aa jung hecarim metaya girdi heca spamlıyayım" gibi değilde sürekli, ilginç şeyler deneyin. Nerede iyi olduğunuzu böyle öğreneceksiniz. Bir de oyunu oynarken korkmayın , örneğin kitlediniz lee sin'i değişik playler sergilemeye bakın. Canınız mı az flashlayıp kaçmak yerine değişik şeyler deneyin(canavara q atıp ordan w ile sekmek gibi en basitinden).

ADIM 4 : OYUNU TAKİP EDİN
Harita ve sinyallere dikkat edin. Rakibiniz koridorundan ayrıldığında sinyal verin , ormanda rakip gördüğünüzde sinyal verin , sinyal verin , sinyal verin , SİNYAL VERİN. O harita orda boşuna durmuyor değil mi ? Sen Shen kitleyip sadece koridorunda kalıcaksan ne efektif bir Shen oyuncususun öyle. O haritaya bakacaksın arkadaşım. F2-F3-F4-F5 gibi tuşlarla arkadaşlarınızı takip edin. TP , Ulti vs. durumlarında bu tuşlar yardımıyla seri hareket edin. 

ADIM 5 : HII SDCE SUP WARD ALR Bİ KRE .S .S
Lane'e 5 pot alıp gidebiliyorsan wardınıda alıcaksın arkadaşım. Kömür gibi haritayla maç felan kazanılmaz. Görüşünüz olacak. Tüm sorumluluk supa ait olmamakla birlikte sevgili suplar sizde keşiftaşını alırsanız çok müteşekkir oluruz yani.

ADIM 6 : EZBER OYNAMAYIN
Faker gibi yeteneklerin yoksa onun buildiyle oynamıyacaksın arkadaşım. Rakibini bi analiz et , karşıda büyü hasarı mı ağırlıkta ? Çek baba Ruh Gömleği'ni. Yani kısacası ezber yok , analiz var !

ADIM 7 : BİRAZ OYUN İZLEYİN
Dünya kadar yayıncı var , aç birini izle. Sarmadı mı ? Gir abi turnuvaları izle , canlı yok mu ? Aç Youtube izle . Ama yayıncıları izlemenizi daha çok öneririm , çünkü onlarda sizin gibi oyuncular -bir kısmı hariç-. En iyi onlardan öğrenirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder