18 Temmuz 2016 Pazartesi

Pokemon GO Yeni Güncelleme : TAKAS

Pokemon GO - Pokemon Takası


Pokemon GO'ya gelecek yeni güncelleme ile oyun içerisinde arkadaşlarınız ile takas yapmanız mümkün olabilecek. Peki bu sistem nasıl işleyecek ? Şöyle; örneğin benim çevremde sürekli Pidgey çıkıyo , belirli bir seviyeye ulaştım ve artık "Power up" veya "Evolve" işlemleri için Pidgey'e ihtiyaç duymuyorum. Arkadaşım ise aynı durumun Ratatta versiyonunda müzdarip. Arkadaşımla ben takas işlemini gerçekleştirerek onun Ratatta'sı bana gelirken benim Pidgey'im ona geçmiş olacak. Buraya kadar tamam. Ama bana kalırsa bu takas güncellemesinde başka bir sistem daha olacak. Şöyle ki; oyunda başlangıçta Pikaçu çıkarma taktiği var bildiğiniz gibi. Ee bu adam yan hesap açar sürekli, pikaçu atar kendi hesabına ve böylece durmadan Power up-Evolve yapar. Muhtemelen takas için belirli gereksinimler olacak ve bu gereksinimler olmadan takas gerçekleşmeyecek. Tabi ki bu benim kendi görüşüm.

Güncelleme ne zaman gelecek ? Bizler faydalanacabilecekmiyiz ? Güncellemenin ne zaman geleceği ile ilgili henüz bir bilgi olmamakta ki zaten Türkiye'ye henüz Pokemon GO gelmediğinden güncelleme gelse dahi biz APK kullanıcıları bu güncellemeden yararlanamayacağız. Tek çare Türkiye serverının gelmesini beklemek olacak. Bu güncelleme ile birlikte gelecek diğer özellikler için bloğumu takipte kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder